Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Το ημερολόγιο ενός πλούσιου 4 – πνευματικές αναζητήσεις σε στατιστικά αδύνατα

Μετά τα βάρη και τις ευθύνες μιας γεμάτης ημέρας – εμείς οι πλούσιοι έχουμε γεμάτες ημέρες – η αγαπημένη μου μέθοδος ξεκούρασης είναι να παρατηρώ – ατενίζω – τις φλόγες στο τζάκι (το γιγάντιο), και μολονότι το παραπάνω δεν έχει καμία σχέση με τα παρακάτω, είναι μία καλή εισαγωγή – καλλιτεχνική θα την έλεγα.
Δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο στη ζωή. Δεν είμαι τυχαία πλούσιος. Ο πατέρας μου, μου τα κληροδότησε, που του τα κληροδότησε ο πατέρας του, που του τα κληροδότησε ο πατέρας του, και μπορώ να πάω πίσω στο χρόνο σε μία σειρά κληροδοτημάτων από την Αρχαία Πέλλα (είμαι Μακεδόνας Γκαραντί, κάτω τα Σκόπια και όλα αυτά) μέχρι και σήμερα. Στατιστικώς είναι αδύνατον να υπάρχει αυτό που λέμε ‘σειρά πετυχημένων κληροδοτημάτων στη πορεία του χρόνου’. Όλο και κάποιος θα έκανε μία λάθος τοποθέτηση και από πετυχημένος κληρονόμος θα καταλήξει αποτυχημένος πρώην πετυχημένος κληρονόμος. Παρά λοιπόν το γεγονός ότι μια πετυχημένη σειρά κληροδοτημάτων είναι highly improbable να υπάρξει, στη δική μας οικογένεια συνέβη.
Δεν είμαι και ιδιαίτερα θρήσκος άνθρωπος, διότι είμαι οπαδός της επιστήμης, έχω δει το TOP GUN 10 φορές – άρα είμαι μεγάλος θαυμαστής του Τομ (όπως Θωμάς) του Κρούζ (όπως λέμε κρουαζιέρα), άρα και σαϊεντολόγος . Παρόλα αυτά, είναι αδύνατο να εξηγήσω το γεγονός ότι είμαι τόσο πλούσιος, ενώ θα έπρεπε να μην είμαι. Σαν μία αόρατη υπέρτατη δύναμη να διατηρεί τον πλούτο της οικογένειας μου στο πέρασμα του χρόνου – δε θέλω να την ονοματίσω – την υπέρτατη δύναμη – αλλά κάποιοι – προσοχή όχι εγώ – την ονομάζουν θεό. Αυτός λοιπόν ο θεός αποφάσισε στην υπέρτατη σοφία του, ότι η οικογένεια μου πρέπει να παραμείνει πλούσια.
Ο πλούτος μου είναι θέλημα θεού – είναι φως φανάρι. Άμα έπρεπε εσείς να ήσασταν πλούσιοι ο Θεός ο παντοδύναμος, και που τα γνωρίζει όλα, θα είχε φροντίσει και για εσάς. Αφού δεν είστε, σημαίνει ότι η υπέρτατη δύναμη – που άλλοι, αλλά όχι εγώ, ονομάζουν Θεό – δε θεώρησε ότι έπρεπε να παίξετε αυτόν τον ρόλο στο υπέρτατο σχέδιο του. Είστε φτωχοί γιατί είναι θέλημα θεού (έτσι το λένε οι άλλοι), αλλά είστε μέρος του μεγάλου σχεδίου που διατηρεί εμένα πλούσιο.
Μακάριοι οι πτωχοί… είπε κάποιος θρησκευτικά σοφός. Σας ζηλεύω στα μοναχικά μου βράδια μπροστά από το τζάκι – γιατί είστε πολλοί και εγώ είμαι πάντα μόνος .

Είμαι πλούσιος – το ίδιο επιθυμώ και για εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου